Piatok, 15. november, 2019 | Meniny má Leopold
Nájdete nás na webe

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Tak komu to tá NDS-ka ustúpila (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť:   mínus indicator plus

 

No ked to nema vyriesit tie zapchy tak to tie parachy mozeme hodit aj do kanala. Ja neviem, ze toto mohol niekto schvalit, naco nam to potom bude, aby sme prehajdakali pozicane peniaze.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

v jednom ma pravdu

a sice, ze Bratislave viac ako nova dialnica pomoze kvalitna velkoobjemova primestska doprava... ale to by sa musela zaviest s rozumom... nech sa idu pozriet do Mnichova alebo aj do Prahy, tam to funguje perfektne...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

To hej, ale v Mnichove maju napr. metro uz od 1970 a rozsiruju ho dodnes. Kolko by to trvalo dostat sa na taku uroven nam?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Vseobecne sa hovori ze metro zacina mat zmysel pre mesto s milionom obyvatelov(samozrejme su aj vynimky), a v podmienkach BA si myslim ze metro velky zmysel nema. Co by som si ale vedel predstavit, a podla mna je to dobra cesta do buducna je nadzemka. Respektive taka nejaka kombinacia, ze niekde by isla po zemi(do satelitov okolo ba), niekde nad zemou(na radialach v ba) a niekde pod zemou(centrum).
Ale budem uprimny, riadenie mesta nerozmysla dalej ako po nasledujuce volby, a nieco ako zhoda na koncepcii dopravy napriec politickym spektrom je pomaly nepredstavitelna, a ked si vezmem ze v ba nezvladli urobit ani par km novej el trate bez problemov, plus aj rekonstrukcia trate do dubravky nie je prave kvalitna(pod mostom lafranconi sa uz prehybaju kolajnice, lebo bolo zle urobene podlozie), tak sa mozeme dalej spoliehat iba na individalnu dopravu(auto, bicykel) minimlane na dalsich 20 rokov.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

To metro som prave preto spomenul "napr.", je jedno na akej technologii to bude. Bratislava/kraj ma primerane k poctu obyvatelov menej prostriedkov, a preto urobenie podobnej kvality by trvalo podobne dlho. Keby sa samozrejme chcelo a v tom s tebou suhlasim ze je to v BA naprd.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Na Slovensku neprebehne poriadne ziaden rozhodovaci proces, a potom sa cudujeme, ze riesenia nic neriesia.
.
To iste je s celym obchvatom BA - cele sa to rozhodlo za zatvorenymi dverami a verejnosti sa oznamilo, ze bude obchvat cez PPP. Ako tomu moze niekto verit, ze to je v zaujme mesta, ked to takto rozhodli, idealne pre zakulisnych hracov?
.
Ako je mozne dodatocne vypustit kolektory, s ktorymi pocitaju vsetky relevantne plany aj obstaravanie, nad tym ostava hlava stat.
.
Pan Madej ma pravdu, ze treba fungujucu integrovanu dopravu, ale s tymto riesenim to dokopy nema nic spolocne. Mozno by bol on sam doveryhodnejsi, ak by bol transparentnejsi. Takto to vyzera, ze vybehol spoza bucka a hodil nejaku hlasku, mozno v niekoho biznis zaujme.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

To je problem celej tejto vlady pravnikov, hraju to na "v rozmedzi zakonov" ale vsetko robia za zatvorenymi dverami a verejnosti davaju iba "este sa o tom rokuje" a "je to podpisane na 20 rokov v miliardovou pokutou ak odstupime od zmluvy" ... to je umyselna a cielena mafia!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ved keby sa neschvalilo povinne zverejnovanie zmluv so statom na internete, dodnes je to vsetko tajne, ale v neprospech obcana.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Problemom nie su pravnici. Problemom su politici. Pravnici vymysleli aj par dobrych rieseni, vdaka ktorym par veci na Slovensku funguje.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

lievik

Nie som dopravný inžinier, ale keď si predstavím tri pruhy dialnice + kolektor ako ústia do Bratislavy, tak mi je jasné jedno. Do Bratislavy príde rýchlo a ľahko veľa áut, ale tam zastanú, lebo sa nebudú mať kde rozptýliť. A ak do takéhoto hrdla pribudne nejaká tá nehoda, tak nám nepomôže pred Bratislavou ani dialnica s desiatimi pruhmi. Zaujímavá otázka je, kde tie autá budú stáť po spustení parkovacej politiky. Resp. či ešte budú chcieť chodiť do BA.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

JJ, podla mna by ovlea viac pomohlo bratislave rozsirenie pristavneho mostu o jeden pruh v kazdom smere.
Lebo ked pozorujem zapchy, tak prave toto sposobuje najviac koliznych situacii a spomalenia celej premavky.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

dotaz

Najvecsi problem na pristavnom robia kamiony ktore sa musia drzat v pravom pruhu cim blokuju najazd aj zjazd z mosta tesne pri rieke . Bolo by vhodne ako spominate bud pridat pruh alebo vymysliet ako by tento problem bol minimalizovany, napriklad usekovou zmenou dopravy tym ze lavy pruh by ostal vyhradny kamionom a prave by boli sice pomalsie ale zato by sa nezasekavali!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

To by slo urobit tak ako je na lafrancony smerom do petrzalky, pravy pruh je uzsi, akurat pre auta, a teda kamiony idu v strednom pruhu. Vytlacit ich az do laveho by sice bolo fajn, ale trochu by to islo proti vseobecnym pravidlam premavky, cize by vznikali rozne kolizne situacie, a tak.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Keby bežal z Petrzalky vlak kazdých 20 minút do Nového mesta a naspäť, resp. až po Raču a Hlavnú stanicu, tak by ten prístavný most nebol taký zaťažený. Takisto, keby sa zriadili rýchle autobusy medzi mestskými časťami, ktoré by kmitali po obchvate (napr. za 15 minút z Avionu do Karlovky), tak by tam bolo menej áut.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

To uz si v rovine poriadnej scifi:).
Nevedia urobit poriadne elektricku do petrzalky, takze ocakavat od nich nieco viac je odvazne.
To rozsirenie je podla mna este v medziach schopnosti zodpovednych ludi:)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Jasné, moje riešenie nepredpokladá žiadne poriadne verejné obstarávanie, na ktorom by sa nejaká stavebná firma mohla dobre nabaliť. Takže je nerealizovateľné :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

No, zeby sa na doprave nedalo nabalit by ti vedel porozpravat zahradnik, riaditelia dpb, turancar,a nitransky zupan:).
Ale je to komplikovanejsie ako len objednat nejaku stavbu za miliardy, a moc sa v tom sprtaju novinari:)
 


Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Už ste čítali?