Kraj minul na reklamu na sociálnych sieťach tisíce eur

Na marketing a propagáciu Bratislavského kraja schválili jeho poslanci celkovo 900 tisíc eur.

Ilustračné foto.Ilustračné foto. (Zdroj: Unsplash / William Iven)

BRATISLAVA. Bratislavský samosprávny kraj (BSK) minul na reklamu na sociálnych sieťach do 31. októbra tohto roka približne 14-tisíc eur. Uviedla to vedúca tlačového oddelenia BSK Veronika Beňadiková.

Na sociálnych sieťach ako Facebook či Instagram propaguje Bratislavský kraj svoje podujatia a kampane. Vďaka takejto forme reklamy prišlo na stredné odborné školy v kraji o 15 percent viac prihlášok.

Venujú sa tomu

Komunikácii cez sociálne siete sa venuje referent tlačového oddelenia BSK. To spadá pod odbor komunikácie, ktorý má celkovo 14 zamestnancov, ktorých podiel na mzdách všetkých zamestnancov BSK tvorí približne štyri percentá. Kraj pritom využíva viacero komunikačných kanálov.

SkryťVypnúť reklamu

"Nie každý je totiž aktívny na sociálnych sieťach. Pre župu je dôležitá komunikácia tradičnými médiami ako televízia, rozhlas, tlač a web, ale budeme posilňovať vlastné komunikačné kanály, ako sú napríklad časopis Bratislavský kraj, webstránka bratislavskykraj.sk, videokanál BSK či priamo na podujatiach v kraji," vysvetlil predseda BSK Juraj Droba.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na rok 2019 krajskí poslanci schválili v rozpočte na položku Propagácia a marketing celkovo 900-tisíc eur, pričom do 31. októbra vyčerpali niečo vyše 400-tisíc eur.

Propagujú aj školstvo

Z toho napríklad 65-tisíc eur investovali do propagácie stredného školstva, deväťtisíc eur na reklamu pre Vláčik Záhoráčik či Malokarpatský expres, alebo 16-tisíc eur na podporu projektov hradených z eurofondov. "Tieto boli podporené rozhlasovými spotmi, inzerciami v printových médiách, online kampaniach či billboardami," vysvetlila Beňadiková. Kraj vydáva aj mesačník Bratislavský kraj v náklade 200-tisíc kusov, na ktorého tlač a distribúciu vyhradili v rozpočte na rok 2019 sumu 140-tisíc eur.

SkryťVypnúť reklamu
Prečítajte si tiež Sociálna poisťovňa začne vyplácať vianočné príspevky Čítajte 

Podľa Beňadikovej sú náklady na propagáciu a marketing v porovnaní s minulými rokmi výrazne nižšie. V minulom volebnom období bol rozpočet na propagáciu a marketing "kozmeticky nižší", keďže zo záverečného účtu z roka 2017 čerpali asi 600-tisíc eur, ale niektoré projekty, aktivity a akcie dostali podporu aj z iných odborov.

"V schválenom rozpočte na rok 2018 bolo síce rozpočtovaných 1 200 000 eur, no reálne bolo vyčerpaných 615 706,87 eura," vysvetlila Beňadiková. Kraj aktuálne pripravuje rozpočet na rok 2020, ktorý poslancom krajského zastupiteľstva predložia v decembri. Na marketing a propagáciu v ňom plánujú vyčleniť pol milióna eur.

Sociálne siete

Súvisiace témy: Facebook, Rozpočet
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Senec

Komerčné články

  1. Čo bude toto leto in?
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Čo bude toto leto in?
  2. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  3. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  4. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  5. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  6. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Kam smerujú peniaze bohatých?
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 8 266
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 7 914
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 6 165
  4. Kam smerujú peniaze bohatých? 3 407
  5. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 3 328
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 095
  7. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú 2 680
  8. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji 2 601
  1. Michaela Witters: Štvorročnej škôlkarke nadávali spolužiaci do „kaka“. Takto zareagovala...
  2. Eva Gallova: Dopadnú Ukrajinci tak ako za starých čias dopadli Indiáni?
  3. Ľubomír Smetana: Vláda SR chce obmedziť podnikanie cudzincov na Slovensku – ohrozený môže byť aj stavebný sektor.
  4. Viktor Pamula: Odkaz premiera jeho voličom i nám všetkým.
  5. Miroslav Kocúr: Fico vie, že niektorí už vedia
  6. Juraj Ondruška: „Letisko Vajnory – porušenie verejnej vôle? Dokumenty hovoria jasne“ ✈️🚨
  7. Radko Mačuha: Fico je kráľ politickej džungle.
  8. Adriana Kerestešová: Detská kniha, ktorá inšpiruje k pomoci iným
  1. Matej Galo: Tibor Gašpar, ste hluchý, nemý, slepý alebo čo? 28 919
  2. Viktor Pamula: Slovenský zväz ľadovej hanby 16 968
  3. Miroslav Ferkl: Stupnica Ficovej nenávisti 9 787
  4. Anna Brawne: Pridrahý Robo, nebolo tých klamstiev už dosť? 7 887
  5. Radko Mačuha: Štyri otázky pre súťažiaceho poslanca Glücka. 7 410
  6. Vlado Jakubkovič: Ukážte rozstrieľané brucho. 7 301
  7. Ivan Čáni: Pobavený Fico ako nevinné batoľa. 7 294
  8. Věra Tepličková: Keď sa bojíš valašky 7 201
  1. Radko Mačuha: Fico je kráľ politickej džungle.
  2. INESS: Energetická pomoc – adresnosť v nedohľadne
  3. Věra Tepličková: "I napriek tomu, že ste žena, buďte slušná."
  4. Radko Mačuha: Šmejdi" sa menia. Predražené hrnce nahradili politikou.
  5. Tupou Ceruzou: Pandemická
  6. Radko Mačuha: "Rež a rúbaj do krve po Šimečkovej kotrbe" dokial Fico na Slovensku, pánom nebude.
  7. Věra Tepličková: Keď sa Lojza Hlinu bojí už aj generál
  8. Marcel Rebro: Aká krajina, taký hokej
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy z Správy Senec - aktuálne spravodajstvo na dnes| MY Senec

Objavte Slovensko inak – pestré, živé a plné prekvapení.


Lucia Mikušová bola vicemajsterka sveta v akrobatickom fitness.

Sladkosti si nemusí odopierať.


1

Polícia pátra po totožnosti osoby, ktorej fotografiu zverejnila na sociálnej sieti.


TASR
Vlaková patrola ZSSK na Rušňoparáde 2025.

Spoločné rodinné výlety, detská fantázia rozbehnutá na plné obrátky a zážitky, na ktoré sa nezabúda.


  1. Michaela Witters: Štvorročnej škôlkarke nadávali spolužiaci do „kaka“. Takto zareagovala...
  2. Eva Gallova: Dopadnú Ukrajinci tak ako za starých čias dopadli Indiáni?
  3. Ľubomír Smetana: Vláda SR chce obmedziť podnikanie cudzincov na Slovensku – ohrozený môže byť aj stavebný sektor.
  4. Viktor Pamula: Odkaz premiera jeho voličom i nám všetkým.
  5. Miroslav Kocúr: Fico vie, že niektorí už vedia
  6. Juraj Ondruška: „Letisko Vajnory – porušenie verejnej vôle? Dokumenty hovoria jasne“ ✈️🚨
  7. Radko Mačuha: Fico je kráľ politickej džungle.
  8. Adriana Kerestešová: Detská kniha, ktorá inšpiruje k pomoci iným
  1. Matej Galo: Tibor Gašpar, ste hluchý, nemý, slepý alebo čo? 28 919
  2. Viktor Pamula: Slovenský zväz ľadovej hanby 16 968
  3. Miroslav Ferkl: Stupnica Ficovej nenávisti 9 787
  4. Anna Brawne: Pridrahý Robo, nebolo tých klamstiev už dosť? 7 887
  5. Radko Mačuha: Štyri otázky pre súťažiaceho poslanca Glücka. 7 410
  6. Vlado Jakubkovič: Ukážte rozstrieľané brucho. 7 301
  7. Ivan Čáni: Pobavený Fico ako nevinné batoľa. 7 294
  8. Věra Tepličková: Keď sa bojíš valašky 7 201
  1. Radko Mačuha: Fico je kráľ politickej džungle.
  2. INESS: Energetická pomoc – adresnosť v nedohľadne
  3. Věra Tepličková: "I napriek tomu, že ste žena, buďte slušná."
  4. Radko Mačuha: Šmejdi" sa menia. Predražené hrnce nahradili politikou.
  5. Tupou Ceruzou: Pandemická
  6. Radko Mačuha: "Rež a rúbaj do krve po Šimečkovej kotrbe" dokial Fico na Slovensku, pánom nebude.
  7. Věra Tepličková: Keď sa Lojza Hlinu bojí už aj generál
  8. Marcel Rebro: Aká krajina, taký hokej

Už ste čítali?

SkryťZatvoriť reklamu