Piatok, 13. december, 2019 | Meniny má Lucia

Kraj minul na reklamu na sociálnych sieťach tisíce eur

Na marketing a propagáciu Bratislavského kraja schválili jeho poslanci celkovo 900 tisíc eur.

Ilustračné foto.Ilustračné foto.(Zdroj: Unsplash / William Iven)

BRATISLAVA. Bratislavský samosprávny kraj (BSK) minul na reklamu na sociálnych sieťach do 31. októbra tohto roka približne 14-tisíc eur. Uviedla to vedúca tlačového oddelenia BSK Veronika Beňadiková.

Na sociálnych sieťach ako Facebook či Instagram propaguje Bratislavský kraj svoje podujatia a kampane. Vďaka takejto forme reklamy prišlo na stredné odborné školy v kraji o 15 percent viac prihlášok.

Venujú sa tomu

Komunikácii cez sociálne siete sa venuje referent tlačového oddelenia BSK. To spadá pod odbor komunikácie, ktorý má celkovo 14 zamestnancov, ktorých podiel na mzdách všetkých zamestnancov BSK tvorí približne štyri percentá. Kraj pritom využíva viacero komunikačných kanálov.

"Nie každý je totiž aktívny na sociálnych sieťach. Pre župu je dôležitá komunikácia tradičnými médiami ako televízia, rozhlas, tlač a web, ale budeme posilňovať vlastné komunikačné kanály, ako sú napríklad časopis Bratislavský kraj, webstránka bratislavskykraj.sk, videokanál BSK či priamo na podujatiach v kraji," vysvetlil predseda BSK Juraj Droba.

Článok pokračuje pod video reklamou

Na rok 2019 krajskí poslanci schválili v rozpočte na položku Propagácia a marketing celkovo 900-tisíc eur, pričom do 31. októbra vyčerpali niečo vyše 400-tisíc eur.

Propagujú aj školstvo

Z toho napríklad 65-tisíc eur investovali do propagácie stredného školstva, deväťtisíc eur na reklamu pre Vláčik Záhoráčik či Malokarpatský expres, alebo 16-tisíc eur na podporu projektov hradených z eurofondov. "Tieto boli podporené rozhlasovými spotmi, inzerciami v printových médiách, online kampaniach či billboardami," vysvetlila Beňadiková. Kraj vydáva aj mesačník Bratislavský kraj v náklade 200-tisíc kusov, na ktorého tlač a distribúciu vyhradili v rozpočte na rok 2019 sumu 140-tisíc eur.

Prečítajte si tiež Sociálna poisťovňa začne vyplácať vianočné príspevky Čítajte 

Podľa Beňadikovej sú náklady na propagáciu a marketing v porovnaní s minulými rokmi výrazne nižšie. V minulom volebnom období bol rozpočet na propagáciu a marketing "kozmeticky nižší", keďže zo záverečného účtu z roka 2017 čerpali asi 600-tisíc eur, ale niektoré projekty, aktivity a akcie dostali podporu aj z iných odborov.

"V schválenom rozpočte na rok 2018 bolo síce rozpočtovaných 1 200 000 eur, no reálne bolo vyčerpaných 615 706,87 eura," vysvetlila Beňadiková. Kraj aktuálne pripravuje rozpočet na rok 2020, ktorý poslancom krajského zastupiteľstva predložia v decembri. Na marketing a propagáciu v ňom plánujú vyčleniť pol milióna eur.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Výnos 5,5 % alebo 15 % p.a.?
  2. Kam na výlet so svojimi známymi
  3. First moment Turecko: Využite zľavy na špičkové hotely
  4. Vianočné trhy vďaka inovácii pomáhajú rodinám v ohrození
  5. Triedený odpad nekončí na jednej kope. Vysvetľujeme to už roky
  6. Horskí záchranári sa vás vždy opýtajú túto otázku. Viete akú?
  7. Nový cestovný poriadok ŽSR z vášho regiónu v denníku SME
  8. Nákup darčekov môže byť tento týždeň výhodnejší
  9. Aj po tridsiatke stále hýria. Čo bráni mladým vyrásť?
  10. 7 tipov, ako zariadiť malú kuchyňu
  1. First moment Turecko: Využite zľavy na špičkové hotely
  2. Kam na výlet so svojimi známymi
  3. Slovenské Vianoce kedysi a dnes
  4. Chlebodarca zmenil život siedmim rodinám
  5. Vianočné trhy vďaka inovácii pomáhajú rodinám v ohrození
  6. Výnos 5,5 % alebo 15 % p.a.?
  7. Triedený odpad nekončí na jednej kope. Vysvetľujeme to už roky
  8. Slovenská sporiteľňa pomôže svojim klientom zo zničenej bytovky
  9. Vianočné trhy na zámku Schloss Hof „na skok“ od Bratislavy
  10. Nový cestovný poriadok ŽSR z vášho regiónu v denníku SME
  1. Horskí záchranári sa vás vždy opýtajú túto otázku. Viete akú? 30 877
  2. Aj po tridsiatke stále hýria. Čo bráni mladým vyrásť? 27 745
  3. Triedený odpad nekončí na jednej kope. Vysvetľujeme to už roky 22 100
  4. Ceny bytov rekordne rastú. Niektorých sa to však netýka 15 485
  5. Rezerváciou first moment dovolenky viete ušetriť aj 40% z ceny 13 153
  6. Aké proteíny sú najzdravšie? Našli sme odpoveď 9 575
  7. SME.sk dosiahlo v novembri rekordný počet predplatiteľov 9 273
  8. Nový cestovný poriadok ŽSR z vášho regiónu v denníku SME 9 095
  9. Vlastné auto alebo lízing? Porovnali sme ich výhodnosť 8 982
  10. Ťažko uveriť, že aj takto kvalitne sa dá študovať na Slovensku 8 746

Téma: Sociálne siete


Článok je zaradený aj do ďalších tém Facebook

Hlavné správy z Správy Senec - aktuálne spravodajstvo na dnes| MY Senec

Kamión vrazil do áut na čerpacej stanici. Náraz poškodil aj stojany

Pri nehode utrpeli zranenie vodič kamióna i vodička osobného auta.

Nehoda na pumpe v Bratislave pri letisku.

Videami motivujú k štúdiu v agropotravinárstve

Študenti stredných škôl s agropotravinárskym zameraním motivujú žiakov základných škôl k štúdiu tohto odboru prostredníctvom videí.

Ilustračné foto.
Miroslav Šatan.

Nafúkal takmer štyri promile, opitý Talian skončil vo väzení

Poriadne opitého vodiča zastavili na bratislavskej diaľnici.

Najčítanejšie články MyRegiony.sk

Polnočný ohňostroj v Trnave nebude, dôvodom je aj počasie

Mesto Trnava neplánuje tento rok polnočný ohňostroj, bude iba detský.

Železničná spoločnosť rušila vlaky, na ktoré už čakali cestujúci

Problémom mala byť pokazená výhybka, rizikový je však celkový stav železníc.

Pripravte sa na vietor, ľad a záveje. Meteorológovia vydali výstrahu

Slovenský hydrometeorologický ústav varuje pred poľadovicou, vetrom a snehovými závejmi v celom Trenčianskom kraji.

Vybrali SME

Už ste čítali?